Uppdaterat i webshopen!

Nuuuu har jag finally tagit tag i den där molande kameraskräcken jag gått och burit på och börjat fota lite till webshoppen! Tror att kombon kritisk grafikerpappa och noll koll på ljussättning och teknik gjort mig extremt nojjig över bildkvalitet och schyssta vinklar. MEN nu tänker jag att det är bättre med några slags bilder än inga bilder alls. Därför får ni hålla till godo med dem tills jag (eventuellt) blivit bättre 🙂

Ni hittar allt nytt på kattsondesign.se men här är ett litet smakprov:

Kommentera

